HIŠNI RED
Prihod gostov:
- Prihodi so predvideni od 14:00 do 19:00.
- Zaželeno je, da nas vnaprej obvestite o predvideni uri prihoda.
- Bolj zgoden ali kasnejši prihod je potrebno najaviti vsaj en dan prej po telefonu ali e-pošti.
- Lastnik na podlagi osebnega dokumenta izvede prijavo gosta.
- V sobi (oziroma apartmaju) lahko bivajo le prijavljeni gostje. Obiske je potrebno najaviti lastniku.
Odhod gostov:
- Odhodi so predvideni do 10:00.
- Kasnejši odhod je možen le ob predhodnem dogovoru.
- Ob odhodu mora gost preveriti ali so poravnane vse storitve v zvezi z nastanitvijo.
- Pred odhodom preverite, če ste vrnili ključe od sobe na recepcijo.
- V primeru, da se gost odloči za krajše bivanje, kot je bilo dogovorjeno ob rezervaciji, se dnevne cene obračunajo po veljavnem ceniku.
- Pri odhodu preverite vse prostore za primer pozabljenih stvari.
- V apartmaju ne puščajte nobene hrane, smeti in odpadkov. Posoda naj bo nujno pomita, osušena in zložena v omarice.
- Gost je dolžan škodo, ki je nastala v času njegovega bivanja na pohištvu, tleh, oknih, vratih, opremi ali na samem objektu in njegovi okolici (npr. vrtu, hodniku…) ustrezno nadomestiti, oziroma povrniti v denarnem znesku pred svojim odhodom.
Plačila:
- Gost se ob rezervaciji nastanitve strinja s pogoji, ki so bili določeni ob rezervaciji - tudi s pravili v primeru odpovedi.
- V objektu imamo možnost plačila zgolj z gotovino.
- Plačilo se navadno izvede ob odhodu, na željo gosta tudi ob prihodu ali kadarkoli v času bivanja.
- Plačilo s kartico, PayPalom ali bančnim nakazilom je možno le vnaprej (pred prihodom) - vse stroške provizij nosi gost.
- Pri rezervaciji preko sistema Booking.com se plačilo nastanitve zajame preko Booking.com, turistično takso pa je potrebno z gotovino poravnati v nastanitvi ob prihodu ali odhodu.
Obratovanje recepcije:
- Obratovalni čas recepcije ni stalen.
- Gostom smo običajno na voljo med 8:00 in 20:00.
- V primerih odsotnosti, smo dosegljivi na dveh mobilnih številkah: 041 908 014 (Tanja) in 031 360 575 (Darinka).
Odpovedi in spremembe:
Vsako spremembo, odpoved in zahtevo za povračilo plačila nastanitve je potrebno pisno posredovati preko elektronske pošte.
V primeru predčasnega odhoda se preostali dnevi rezervacije plačajo v celoti.
Za nekatere primere odpovedi rezervacije veljajo drugačni pogoji za povračilo akontacije (npr. bolezen, višja sila,…).
Standardni odpovedni roki v naši nastanitvi:
- 30 dni do 15 dni pred prihodom - gost plača 20 EUR za administrativne stroške
- 14 dni do 8 dni pred prihodom – gost plača 50% cene rezervacije
- od 7 dni do 1 dni pred prihodom – se vplačanih zneskov rezervacije ne vrača
Splošna pravila:
V sobah je prepovedano kajenje.
Sobe so namenjene počitku in sprostitvi, zato pričakujemo, da med 22:00 in 7:00 vzdržujete red in mir ter ste obzirni do ostalih gostov. Če se gostje v sosednjih sobah ne držijo danih pravil, vas prosimo, da nam to sporočite na recepcijo.
Prosimo, da ne trošite tople vode po nepotrebnem in da brisač ne zavržete že po prvi uporabi, saj s tem pomembno vplivate na ohranjanje okolja.
Okolju prijazno je tudi ločeno zbiranje odpadkov (papir, plastika in steklo). Ločevalni zabojnik za smeti je na hodniku, oziroma pred hišo.
Vse biološke odpadke lahko prinesite v kuhinjo in jih bomo ustrezno reciklirali mi (posušili star kruh, uporabili kot hrano za živali ali odložili na kompost).
Voda iz pipe je pitna, razen v primeru izdatnih padavin, ko je razglašen poziv za preventivno prekuhavanje.
Za krajo, izgubo ali škodo na osebnih predmetih v nastanitvi Sobe Pekovec Bohinj nismo odgovorni.
Prosimo, da skrbite za prostore in predmete, ki jih uporabljate. Morebitne nepravilnosti sporočite na recepcijo.
Igrala na vrtu se uporabljajo na lastno odgovornost.
V sobah so ob vašem prihodu brisače, posteljnina in toaletni papir. V kolikor kaj pogrešate ali potrebujete zamenjavo, nam to sporočite na recepcijo.
Na parkirišču nasproti vhoda je na voljo 7 parkirnih mest, prosimo da parkirate tako, da ostane prostor tudi za druge goste.